Sunday, August 24, 2008

Mengintai Ramadhan!

Salam guys!

It's been awhile ya.. sorry ler macam biase... Saya tersangat2 sibuk kebelakangan ini dengan beberapa perkara dan aktiviti yang sedang saya lakukan. Minta ampun ya... Ok dokie, things have been great as usual for us, alhamdulliah di atas keberkatanNya!

Dead Mushroom baru habis menjayakan show terbaru di Kota Kinabalu, Sabah. It was great!
Budak2 sabah memang rock la! gig tersebut sempena menjayakan road tour OAG Merdayka KL Tower, di mana setiap menara tinggi yang ada di Malaysia ni dijadikan tempat untuk para penggiat base jumper meloncat dengan happynye! ni sempena bulan merdeka la. gerun gua tengok diaorang lompat dari menara Tun Mustapha di KK!

Vee pula telah selamat kembali dari London menjayakan Festival Filem Malaysia di sana, seronok sangat dia kata, tapi tak best macam L.A. kat L.A. barang murah. Di London barang mahal sangat (dah convert ke pound memang lah!). Anyway, here are some photos of vee in London.



Gambar kat atas masa Vee berseronok di London, tapi buat kerja sebenarnye.. takde le seronok mana. Yes, tu gambar newly wed Puan Maya dan Nanu! lagi satu tu Vee kat depan theatre apa tah yang tengah mementaskan Les Miserables.

Wohkey, cerita pasal progress Dead Mushroom lak, kitaorang dah nak menuju ke pre-production stage dimana kami akan masuk studio lepas raya untuk EP terbaru, insyaallah! Single 'Nowhere' sekarang tengah dimantapkan lagi arrangementnye. Dan surprise surprise, akan diselitkan juge (tak janji) sebuah lagu melayu! Fuyohhhh!!!

Anyway, kami memang teruja nak perform kembali dan alhamdulillah Sabtu 30 Ogos ni kami akan perform sekali lagi di KL tower! See you guys there yaa!!! Keep on rocking!

And to all you muslimins, happy ramadhan!

Truly,
Rashidi Ishak

10 comments:

Anonymous said...

Salam .. Abang Shidi dan Kak Vee

Tentu sibuk kan? Jadi, macam mana aktiviti bulan puasa nanti.

Saya seorang OKU dan bekerja sepenuh masa di depan PC sudah 3 tahun. Namun, saya cuma insan biasa yang punya banyak kelemahan. Namun, disebalik kelemahan itu, saya mencari mardhatillah (keredhaan Allah).

Masa kita lahir, kita disambut dengan azan. Bila kita meninggal nanti, kita akan di'hantar' dengan solat. Antara azan dan solat, sangat singkat sahaja hidup kita ni kan?

Saya cuma nak mengucapkan SALAM PERKENALAN dan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN AL-MUBARAK.

Sehingga bertemu lagi, jazakallah kairan kasiron...

p/s - Lawat laman saya http://www.badruzamani.org/blog . Boleh kita berkenalan? :)

Anonymous said...

wwwaaahhhhh.... the 'cendawan' sudah tumbuh kembali..... anyway selamat berpuasa... kalau rajin rajin visit our blog kat yokmampircafe.blogspot.com, ader recipe yg should try for ramadhan;
:0

Khaizarien said...

salam ramadhan..ade gift dari atie..sila ke blog atie tuk amek

Anonymous said...

aduhhhhh bro...
bile acara berbuka pose bersama ni?
blog da ada..portal pon da siap..bile lagi mkn time? hehehehe :p

Regards,
Cik Nad.

www.itellu-realme.blogspot.com

Anonymous said...

Wah! Tak sangka rashidi dan vee rupanya dah terjun ke dunia baru. syok pulak baca . teringat la saya rancangan mari berdansa dulu. kejar tv sebab nak tengok both of u dancing..bila nak menari lagi.

nanarizqman said...

Vee is so very gorgeous... :)

Dina said...

dear abg shidi & kak vee,

my hubby and i love watching you in 'cinta' movie.

^_^

salam aidilfitri drp firdausfarah.

Anonymous said...

Waiting for ur update..hope you guys are in good health..

Shah said...

Bro Shidi, blog dah bersawang daaaa... Bila nak update hehe... Nice chatting with ya tonite at the Anugerah Skrin. Will put up your pics on my blog over the weekend, boleh kan?

Shah @ Shah's Ramblings

Anonymous said...

salam.k.vee!!hope msh igt sy...(ayu_uitm)...lame xjmpe...klu trun shah alam,gtau le....nway,muge sukses in ur career n hepi wif urfamily...wlupn pasni dh xjmpe lg...our memory at De'palma SACC n Plaza Alam Sentral oweyz in my heart...klu sudi,contact sy kat yuniq_89@yahoo.com.my...tadaa