Saturday, July 12, 2008

Cepat Masa Berlalu!



Salam! Hai semua, pejam celik dah dekat bulan saya tak blog. Sori lah, memang boring masuk blog saya yang jarang update ni. Tapi takpe, saya akan berblog sedikit sebanyak apa yang dah kami lakukan sepanjang mei, jun, julai ni.




Vee tengah meletup dengan cerita Ali Din yang sedang ditayangkan di TV3 dan TV9 sekarang ni.
Kelakar tengok Vee melakonkan watak penyanyi dangdut yang oppurtunis dan menggedik! Kami mendapat banyak respons dari kalangan peminat yang menonton, biasalah, ada yang memuji dan tak kurang juga yang tak berapa nak suka watak Vee tu. Di sini saya nak bagitahu, Vee realitinya bukanlah sebegitu, hehe, jangan tertipu dengan lakonannya yang berkesan tu! Watak gedik adalah kehendak skrip dan juga permintaan pengarah, Raja Ahmad. Tapi best kan kita dapat melihat perbezaan lakonan Vee! Saya sendiri enjoy menonton Ali Din! Saya harap anda semua pun sama!











Di majlis pelancaran Ali Din, dari kiri, Hans, Azlina, Vee, Umie, Raja Ahmad dan Harun.


Berbalik cerita saya pula, saya tengah sibuk denngan bisnes saya. Mungkin ada antara anda yang pernah melihat iklan saya di surat khabar. Whizz Portal, portal DIY yang mesra pengguna. Saya dah siapkan portal rasmi saya http://www.rashidiishak.com/. Berkunjunglah kalau nak tengok betapa gempaknya portal yang saya buat sendiri! Buat sendiri! yep, saya hanya mengambil masa 6 jam sahaja siapkan portal saya tu. Jadi, sekarang tengah seronok promosi portal diy tu lah.. sekarang road tour malaysia, baru selesai buat kat JB minggu lepas. This weekend saya akan berada di Ipoh (20hb Julai). Jadi siapa yang dah sign up hi-tea tersebut, c u there!

Oh yes, sebelum saya mengakhiri celoteh saya ni, Vee baru menerima satu tawaran untuk bergandingan dengan satu produksi yang bakal diterajui oleh pelakon Bollywood dan Hollywood. InsyaAllah, jika diizinkanNya, dapatlah Vee melebarkan sayap ke luar! Sememangnya kita semua tahu betapa berbakatnya Vee, cuma masa sahaja yang menjadi penentuan untuk kita melihat berapa jauh Vee boleh menggilapkan lagi kerjayanya yang semakin bersinar!


Terima kasih semua, love n peace!
Rashidi Ishak.

3 comments:

Amelia said...

hey abg shidi. how are you? met u pon kejap je masa beday uncle ghafor..how have u been? well..i went to ur portal...u buat ke? hebat kot! hahaha...teach me teach me!! sharing is caring~ kem slm to kak ida can the kids yah!

Amelia said...

hey abg shidi! How are you? that day jumpe kejap je..coz I had to go back ledi...nice website u did there! u buat sendiri! so cool..teach me! I don't like PHP stuff haha..sharing is caring ^_^ kem slm to everyone...ciao!

Anonymous said...

Salam... Abang Shidi...

Tak teringin ke menuju 'bintang' bersama isteri. Buktikan bahawa Mr. Mama juga boleh berjaya.

p/s - Saya baru menjadi ejen My Portal. Kemudian, terjumpa blog abang Shidi secara kebetulan. :)